Už ženklu „Pasidalink“ pažymėtas prekes – dalis pajamų labdarai

2015-12-15

Artėjant didžiausioms metų šventėms, vis dažniau girdime kviečiant pasiduoti kalėdinei nuotaikai ir aukoti labdarai. „Maisto bankas“ šiemet pirmąsyk nusprendė lėšų nepasiturinčių maitinimui surinkti bendradarbiaudamas su prekybos ir maisto pramonės bendrovėmis. Prekybos tinklas „RIMI“ sutiko savo pirkėjus paskatinti remti šią labdaros organizaciją, skirdamas dalį pajamų už parduotus „RIMI“ ženklu pažymėtus maisto produktus.

Šis sumanymas – kalėdinio „Maisto banko“ aukų rinkimo maratono „PasiDalink“ tęsinys. Lapkritį drauge su LNK televizija surengto labdaros koncerto tiesioginės transliacijos metu trumpuoju numeriu 1343 nepasiturinčių maitinimui žiūrovai paaukojo 147 tūkst. eurų; verslo rėmėjai pridėjo dar 35 tūkstančius.

Aukojimo estafetę perėmė prie iniciatyvos „PasiDalink“ prisijungęs būrys garsiausių Lietuvos maistininkų. „Vilniaus duona“ ženklu „PasiDalink“ padabino savo populiariausius – „Agotos“, „Urtės“ ir „Toste“ – gaminius. Tarptautinė maisto gamintoja „Danone“ į gerumo vajų įtraukė savo varškyčių ir jogurtų linijos produktus, o „Ustukių malūnas“ su „Maisto banku“ dalinsis pelnu už parduotus kukurūzų trapučius. Labdaros akcijoje „Pasidalink“ dalyvauja ir vieni garsiausių pasaulyje prekės ženklų „Rama“ ir „Lipton“ bei vaikų pamėgtos sultys „Tymbark“ ir „Kubuš“.

„Tikimės, kad pirkėjai palankiai sutiks šią naujovę. Viliamės, kad iki metų pabaigos tokiu būdu surinksime 12 tūkst. eurų“, lūkesčiais dalinasi „Maisto banko“ vadovė Deimantė Žebrauskaitė. „Už tiek mūsų organizacija nepasiturintiems galėtų patiekti net 180 tūkstančių porcijų valgio“.

„Labdaros organizacijų ir verslo bendradarbiavimas lėšų telkime naudojant rinkodaros priemones nėra neįprastas Lietuvoje. Prieš porą metų atlikto tyrimo duomenimis, pirkdami produktus aukojimo  labdarai patirtį turėjo kas antras šalies gyventojas (49,3 proc.)“, tvirtina „Maisto banko“ plėtros ir komunikacijos vadovas Vaidotas Ilgius. „Pasak rėmimo apžvalgą šiemet atlikusios tyrimų bendrovės TNS LT, lietuviai glaudžiausiu laiko „Maisto banko“ akcijų rėmimo ryšį su prekybos tinklais. Tikimės, kad gražia bendradarbiavimo tradicija taps ir „PasiDalink“ akcija“, sakė V. Ilgius.