Prieš daugiau nei du mėnesius prekybos tinklas „Iki“ pakvietė pirkėjus dalyvauti socialinėje akcijoje „Gera kaina – Geras darbas“ ir padėti paramos bei labdaros fondui „Maisto bankas“. Pirkėjai prie paramos galėjo prisidėti pirkdami prekes 1 euru brangiau nei įprastai, šią sumą skirdami organizacijai. Nors šis pasiūlymas buvo sutiktas nevienareikšmiškai, organizatoriai sako jį vertinantys kaip sėkmę ir skaičiuoja, kad pirkėjai paaukojo daugiau nei 300 tūkst. eurų.
Prieš daugiau nei du mėnesius prekybos tinklas „Iki“ pakvietė pirkėjus dalyvauti socialinėje akcijoje „Gera kaina – Geras darbas“ ir padėti paramos bei labdaros fondui „Maisto bankas“. Pirkėjai prie paramos galėjo prisidėti pirkdami prekes 1 euru brangiau nei įprastai, šią sumą skirdami organizacijai. Nors šis pasiūlymas buvo sutiktas nevienareikšmiškai, organizatoriai sako jį vertinantys kaip sėkmę ir skaičiuoja, kad pirkėjai paaukojo daugiau nei 300 tūkst. eurų.
Pirkėjai aktyviai aukojo visos akcijos metu
„Dar prieš pradėdami socialinę akciją žinojome, jog sulauksime labai įvairių reakcijų, todėl pirminė kritikos banga mūsų neišgąsdino. Mes rizikavome, nes iki tol tokio masto socialinės akcijos Lietuvoje niekas nedarė. Tačiau mūsų rizika pasiteisino ir mes pasiekėme du, mums labai svarbius pasiekimus – visų pirma tai, kad „Maisto bankas“ dar nepasibaigus socialinei akcijai galėjo įsigyti trūkstamų priemonių. Antra, kad įveikėme išankstines nuostatas ir paskatinome žmones aukoti“, – pranešime žiniasklaidai pasakoja prekybos tinklo „Iki“ rinkodaros departamento vadovė Lina Muižienė.
Pasak jos, pirkėjų įsitraukimą liudija ne tik paaukota pinigų suma, labai nedidelis grąžintų prekių skaičius, bet ir aktyvumas visos akcijos laikotarpiu. Lyginant su pirmosiomis akcijos savaitėmis, pirkėjų pasiryžimas padaryti gerą darbą akcijos viduryje ir finišo tiesiojoje nė kiek nesumenko. Tai dar kartą įrodo, kad lietuviai noriai aukoja, kai gali tai padaryti paprastai ir patogiai. Socialinė akcija „Gera kaina – Geras darbas“ vyko šių metų rugsėjo 11 – lapkričio 19 dieną. Prekybos tinklas „Iki“ prie socialinės akcijos prisidėjo ir savo lėšomis, skirdamas daugiau nei 52 tūkst. eurų.
Surinktos lėšos – lūžio taškas „Maisto bankui“
„Mums buvo labai svarbus prekybos tinklo „Iki“ sprendimas prisidėti prie „Maisto banko“ veiklos tęstinumo. Jei ne šios socialinės akcijos metu surinkta finansinė parama, užtikrinti kasdienę veiklą mums būtų kur kas sunkiau. Surinktos lėšos leis plėsti organizacijos veiklos geografiją – pasirūpinti didesniu skaičiumi skurstančiųjų, ypač gyvenančių atokesnėse vietovėse. Dabar jiems galėsime perduoti gerokai didesnį kiekį šviežios mėsos ir žuvies, kuri nepasiekdavo dėl šaldymo įrangos trūkumo“, – kalba paramos ir labdaros fondo „Maisto bankas“ vadovė Deimantė Žebrauskaitė.
Organizacijos vadovė džiaugiasi, kad ši socialinė akcija ne tik paskatino žmones aukoti, bet ir padėjo sulaukti kur kas daugiau naujų savanorių anketų nei įprastai. Už surinktas lėšas „Maisto bankas“ jau įsigijo 2 pramoninius šaldytuvus Šiaulių ir Panevėžio sandėliams, 10 šaldiklių šaldytiems produktams transportuoti, 3 grindų valymo įrenginius sandėlių švarai užtikrinti, 2 elektrokrautuvus, 69 termo dėžes regioniniams padaliniams, 13 sandėlio vežimėlių ir 25 poras antbačių. Sausio mėnesį į organizaciją atvyks 3 nauji „Iveco“ automobiliai su šaldymo įranga. Kitų metų pirmąjį pusmetį „Maisto banką“ pasieks ir kiti reikalingi daiktai – stelažai, rūšiavimo stalai, dar du nauji „Iveco“ automobiliai.