Spalio 20-21 d. Lietuvos prekybos centruose vyks tradicinė „Maisto banko“ akcija, skatinanti žmones aukoti produktus sunkiau gyvenančių reikmėms. Pirmą kartą aukoti maistą „Maisto bankui“ bus galima ne tik tradicinėse maisto prekių parduotuvėse, bet ir internetu.
Spalio 20-21 d. Lietuvos prekybos centruose vyks tradicinė „Maisto banko“ akcija, skatinanti žmones aukoti produktus sunkiau gyvenančių reikmėms. Pirmą kartą aukoti maistą „Maisto bankui“ bus galima ne tik tradicinėse maisto prekių parduotuvėse, bet ir internetu.
Tokią galimybę pirkėjams suteiks didžiausia Lietuvoje elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“, kuri į Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos „Maisto banko“ sandėlius vakar jau atvežė pirmuosius tris automobilius maisto. Šiuos maisto produktus labdaros organizacijai geranoriškai paaukojo visas Barbora kolektyvas kartu su prie šios iniciatyvos norėjusiais prisidėti partneriais.
„Mūsų bendradarbiavimas su Maltiečių labdaros organizacija rodo, kad žmonės noriai naudojasi galimybe aukoti maistą vargingiau gyvenantiems internetu. Todėl „Maisto banko“ akcijos savaitės metu skatinsime pirkėjus kooperuotis su kolegomis ir draugais, kartu aukoti produktus, o „Barboros“ kurjeriai juos nemokamai pristatys tiesiai į labdaros organizacijos sandėlius trijuose didžiuosiuose Lietuvos miestuose“, – sako elektroninės parduotuvės „Barbora“ direktorius Tomas Kibildis.
„Maisto bankas“ kasdien surenka ir nepasiturinčiųjų maitinimui patiekia apie 12 tonų maisto produktų. Dažniausiai tai ilgo galiojimo maistas – kruopos, makaronai, ryžiai, miltai, aliejus, cukrus ir pan.
„Bet kokia parama maistu yra labai svarbi. Tačiau kenčiantiems nepriteklių labiausiai stinga baltymais gausių mėsos, žuvies, pieno produktų. Prekybos centruose aukoti net ir konservuotus mėsos produktus žmonės vengia dažniausiai dėl baimės, kd transportuojant nebus išlaikyta reikiama saugi temperatūra. Tuo tarpu „Barboroje“ paaukoti produktai į „Maisto banko“ sandėlius važiuos tiesiai iš parduotuvių šaldytuvų, specialiai mastui vežti pritaikytuose „Barboros“ automobiliuose, kur įrengtos atskiros temperatūrinės zonos užtikrina prekių laikymo ir pristatymo kokybę“, – sako „Maisto banko“ vadovė Deimantė Žebrauskaitė.
Tai, kad internetu žmonės kur kas drąsiau aukoja šviežius maisto produktus, pastebi ir „Barboros“ darbuotojai. Šalia ryžių, grikių, cukraus, konservuotos bakalėjos į labdaros organizacijoms skirtus krepšelius „Barboros“ pirkėjai dažnai deda ir daržoves, šviežią paukštieną.
„Maisto produktų aukojimas labdarai internetu leidžia žmonėms kooperuotis ir nupirkti daugiau ar brangesnių produktų, sutaupyti laiko. Be to, mūsų pirkėjai žino, kaip pristatomas „Barboroje“ pirktas maistas, todėl drąsiau užsakinėja įvairius maisto produktus“, – pastebi T.Kibildis.